1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 163730

Sv: Knepig sida ?
Dream Team: Antingen har vi stått bredvid varann nångång o hört på den här glppkäften eller så finns det fler!

Höll på att bli galen i lördags, men då var det inte nån äldre utan ett gäng i 25 års åldern.

Visst, kanske inte alla skriker men rösten kanske inte håller för all under en match o därför blir det som det blir.

Själv pallar jag 2 perioder, sen är det bara vicks blå som gäller i 3:e o har jag tur kommer det nåt gurgel vid målen.

O jag står inte I klacken utan 5-6 m vid sidan om i linje med förlängda mållinjen, men jag "klappar händerna när jag är riktigt glad" ändå utan att tillhöra "eliten"!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer