Dream Team: Är gnällspiken fyrtio plus, ljust hår och brillor? Gammal "bekant" i så fall. "Skjut för fan, skjut för fan..."vill jag minnas, eller: "Hur fan kan han skjuta där".
Sen finns ju arvtagarna som gnäller på Robban och Nordgren, Robban för att han är en sopa, Nordgren för att han har spelat i fel lag ett tag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gammal "bekant" i så fall. "Skjut för fan, skjut för fan..."vill jag minnas, eller: "Hur fan kan han skjuta där".
Sen finns ju arvtagarna som gnäller på Robban och Nordgren, Robban för att han är en sopa, Nordgren för att han har spelat i fel lag ett tag.
Överrösta dom, det är väl det enda man kan göra.