orion: Han stod jag bakom när vi mötte Pinklink :)) Kan inte ha varit nån annan, det var fel på allt, domaren, Timrå, linkpink, Skridskorna, hjälmarna, you name it! Skotten ska vi inte tala om :))
Han var som en galning skrek o klaga i över 60 min. o när vi vann på straffar så stack han innan sista pucken hade gått över mållinjen.
Det var mao bara käften o bakbena som gicjk på honom :))
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan inte ha varit nån annan, det var fel på allt, domaren, Timrå, linkpink, Skridskorna, hjälmarna, you name it! Skotten ska vi inte tala om :))
Han var som en galning skrek o klaga i över 60 min. o när vi vann på straffar så stack han innan sista pucken hade gått över mållinjen.
Det var mao bara käften o bakbena som gicjk på honom :))