I KHL skulle vi nog bara hamna ännu mer toksist, så jag vet inte om det är någon bra idé. Dessvärre tycks jag ha drabbats av någon slags depression, så jag har ingenting att bidra med i nuläget. Förutom att åka till Malmö Arena på lördag då. Hoppas att man mäktar med det, för jag mår inte riktigt bra alltså...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I KHL skulle vi nog bara hamna ännu mer toksist, så jag vet inte om det är någon bra idé. Dessvärre tycks jag ha drabbats av någon slags depression, så jag har ingenting att bidra med i nuläget. Förutom att åka till Malmö Arena på lördag då. Hoppas att man mäktar med det, för jag mår inte riktigt bra alltså...