1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1644202

Sv: Är det slut nu?
Gamen: tycker jag känner igen ditt nick från diverse medier i kommunen. Där har Gamen oavkortat ondat över Timrå IK. Så att du skriver dina inlägg bakom detta nick ger jag inte mycket för.
Däremot skulle jag inte bli det minsta förvånad över om det vilken dag som helst kommer ett besked som är allt annat än positivt. Vi har levt på lånad tid i 7-8 år och nu lever vi inte ens på det, så som jag känner det.

Jag hoppas jag har fel.

Svarskommentarer

Sv: Är det slut nu?
250kg kärlek: Har du eller någon annan koll eller en uppfattning om vad en renodlad ungdomsförening skulle kunna tänkas betala i hyra i Eon Arena?

Sv: Är det slut nu?
250kg kärlek: Enligt Nolander händer ingenting speciellt på tisdag.

Sv: Är det slut nu?
250kg kärlek: När du säger det, så är nicket Gamen något jag också känner igen från diverse anti-TIK inlägg i ST. Reggad 4 dec och skrivit ett inlägg... Bär vårt klubbmärke på profilsidan men tror nog vi har att göra med en bedragare....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer