Kongo: det som ställer till det med den där typen av uträkningar är att vi (Timrå) alltid kommer ha svårt att hävda oss när det gäller det kommunala ekonomiska bidraget. För Växjös skattebetalare kostar bidraget ca 220:-/innevånare medan det kostar 250:-/innevånare i Timrå (uträknat på dagens driftbidrag, 4,5 miljoner). Hade varit väldigt mycket enklare om invånarantalet hade varit större för det är oftast satsade pengar per innevånare som brukar komma upp i sådana här diskussioner.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer