Kongo: Har älskat Timrå så länge jag minns, vet faktiskt inte hur det började. En orsak kan vara att Lill-Strimma var min stora idol när jag var riktigt liten. Är uppväxt i Harmånger och fick mycket skit för att vara Tik supporter. För där (och i övriga Hälsingland) så är det mest brynäsgrisar, så det hände mer än en gång att man på skolgården fick slåss för de rödvita färgerna. Angående supportrar så finns det många som är i min ålder men även under vår senaste era i elitserien har gjort att det finns många unga som tagit Tik till sitt hjärta. Tyvärr så är det svårt att locka dessa människor så länge det går dåligt, tråkigt men sant.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer