usproperty: I motgång lockar man inte så många individer av typen som håller på Chelsea, Real Madrid och Juventus :) Men väl kanske andra typer av karaktärer, bara klubben på något vis exponeras för dem. På individnivå kan man alltid ta med sig någon extra på match som kanske inte varit på hockey förut. Bara att inventera sin omgivning!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men väl kanske andra typer av karaktärer, bara klubben på något vis exponeras för dem. På individnivå kan man alltid ta med sig någon extra på match som kanske inte varit på hockey förut. Bara att inventera sin omgivning!