1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1647084

Sv: Är det slut nu?
Sundsvall vann sin premiär i Allettan mot Kalix med 1-0. Det är med skräckblandad förtjusning som man ser fram emot kvalmöten med dem. Att mötas i hissen och byta serie med Sundsvall vore pinsamt. Skönt att man numera bor i Malmö och slipper den pinan i så fall. Apropå Malmö fick jag mersmak för den arenan. Det blir nog att åka på fler matcher efter nyår. Kanske att man får bevittna ett avancemang till SHL till slut? Jag såg dagens match mot Mora. Segermål med nio sekunder kvar. Sådant kännetecknar en serieledare...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer