1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1653493

Sv: Är det slut nu?
Per HApps: Om TIK skulle få ekonomiska problem även om man får hallen omhändertagen av kommunen kan nog jag också ställa upp på att KK vore det enda rätta. Vilka klubbar äger sin arena idag? TIK, HV71 och FBK? Både FBK och HV har problem med att få verksamheten att gå runt trots spel i SHL. Att då TIK ska klara av det i HA, trots stora besparingar, känns aningen magstarkt. SSK ägde väl sin men kommunen tog över den så sent som i höstas vilket medförde att man kunde satsa mot SHL istället för att kämpa mot kronofogden.

Svarskommentarer

Sv: Är det slut nu?
Frella: Brynäs äger Gavlerinken Arena för din information.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer