1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1653501

Sv: Är det slut nu?
157620: Det finns kommuner som värnar om elitidrotten! Vakna timråpolitiker!!!

Svarskommentarer

Sv: Är det slut nu?

Pär: Pär med flera! Att föra fram det här gör inte mycket skillnad. Bilda opinion i din närhet. Mejla till de förtroendevalda ledamöterna i KF. Alla, inte bara Ewa L.

www.timra.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/kommunfullmaktige/ledamoter-och-ersattare-i-kommunfullmaktige/


Sv: Är det slut nu?
Nej, nu bär det snart av mot Köpenhamn. För att inhandla lite "röga" samt initiera en dansk insamling till "de röööde och hviiide". Man kan ju alltid lura danskarna att de donerar pengarna till något danskt jäuvelskaup när jag i själva verket samlar in stålarna till Timrå IK. : )

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer