Det finns ett antal personer som skriver så oehört bra här. Bidra till klubbens överlevnad och gör ditt inlägg till en insändare istället. Använd samma alias i tidningen om det känns bättre. Ta ditt ansvar för TIK!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns ett antal personer som skriver så oehört bra här. Bidra till klubbens överlevnad och gör ditt inlägg till en insändare istället. Använd samma alias i tidningen om det känns bättre. Ta ditt ansvar för TIK!