Kongo: "Klubbens ungdomsverksamhet är inte hotad på sikt då den inte är beroende av att klubbens A-lag spelar i allsvenskan. Kovland, Njurunda och Sundsvalls hockey bedriver ungdomsverksamhet trots att representationslaget spelar i lägre serier." Så ambitionen som junior ska vara att en dag få spela norrettan med sundsvall eller Kovland? Det där måste vara skrivet av ett sånt här "nät-troll" eller kanske en hockeymördare?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kovland, Njurunda och Sundsvalls hockey bedriver ungdomsverksamhet trots att representationslaget spelar i lägre serier." Så ambitionen som junior ska vara att en dag få spela norrettan med sundsvall eller Kovland? Det där måste vara skrivet av ett sånt här "nät-troll" eller kanske en hockeymördare?