DJ Hemp: det där är min Farbrors fru faktiskt som äger finsta bageriet. Härligt att släkten bidrar. :) Så surt bara att man skall bo so långt ifrån så man inte kan stödja laget på plats i Eon arena. Såg lite på matchen mellan fuleå och skellettet Aik igår i CHL. Tyckte det var mesigt tryck i hallen. Hoppas att vi kan rädda skutan nu. Så tar vi oss upp till SHL och visar vad ligan gått miste om i några år utan TIK. Trycket när det var slutspel och fullsatt var magiskt. Kommer ihåg att man rös när man satt bakom tvn och hörde det till och med. Timrå ik e dom bästa!!!!!!!!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...