Sitter ute på Ribersborgs kallbadhus och bolmar på en fet spliff. Mycket bättre än så här kan inte livet bli. Det kommer att fixa sig för Timrå IK också. Förr eller senare. Ge det bara lite tid, "bubbis".
Vicken jädrans lyllo du är!!!!! Sitta vid Ribban i vårsolskenet o bolma!!!! Jag får ligga I snödrivan ja och drömma om Timrå IKS existens... To be or not To be? That's The Question!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer