1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614980 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1656858

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
DJ Hemp: I teorin kan det väl fortsätta längre än så, så länge klubben inte försatts i konkurs eller själv valt detta? Eller finns det något som hindrar att spela med resterande spelare plus junisar?

Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!

Jag tycket jag läste nånstans att hon skulle träffa S och V i kväll. Men man blir som sagt lite snurrig av all information. Tur att jag kan scanna på heltid = semester.


Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Timrå Isstadion: det finns inget som hindrar det, Arboga spelade av sina sista matcher under sin sista allsvenska säsong med ett lag bestående av juniorer plus typ div.2 spelare och spelare som egentligen hade slutat, detta var efter att klubben låtit alla spelare lämna vid konkurshot.

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!

Timrå Isstadion:

Jag vet inget som hindrar att man spelar vidare resten + "junisar", men frågan är om det ens är lönt? Det tycker jag i och för sig. Vi ska väl inte ge upp innan det är helt kört...


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer