Tänk att alla sitter som på nålar och kollar livechatten. Jag hade precis tänkt klistra in exakt samma text, men såg då att det redan var gjort. Samma sak i går, någon annan var några sekunder före medan jag sölade på med mina egna formuleringar. : )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rip Kirby:
Tänk att alla sitter som på nålar och kollar livechatten. Jag hade precis tänkt klistra in exakt samma text, men såg då att det redan var gjort. Samma sak i går, någon annan var några sekunder före medan jag sölade på med mina egna formuleringar. : )