För ett par timmar sedan skrev Stig S på FB: "Jag ser det här som en enkel affär, som vi kan avtala och lösa snabbt, men tyvärr så förstår inte jag hur Timrå kommuns politiker är fostrad, som gör underliga utspel i media. Kommunen bör först sätta sig vid förhandlings bordet, som vi kom överens om vid vårt första möte med kommunen förra Måndagen.
Tiden går.... jätte tråkigt, vi har lagt ner väldigt mycket tid o energi, för att lösa hela affären.
Vårt målbild var och är att köpa arenan och skapa en stabil ekonomi i Tik"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För ett par timmar sedan skrev Stig S på FB: "Jag ser det här som en enkel affär, som vi kan avtala och lösa snabbt, men tyvärr så förstår inte jag hur Timrå kommuns politiker är fostrad, som gör underliga utspel i media.
Kommunen bör först sätta sig vid förhandlings bordet, som vi kom överens om vid vårt första möte med kommunen förra Måndagen.
Tiden går.... jätte tråkigt, vi har lagt ner väldigt mycket tid o energi, för att lösa hela affären.
Vårt målbild var och är att köpa arenan och skapa en stabil ekonomi i Tik"