El Maco: Du har så rätt. Den tråden var ju ursprungligen sportinriktad och inte om existensen. Jag blir tårögd av att få vänta på svaret. Längtar tills någon kan starta " Firartråden " vi lever vidare och tar nya starka tag mot framtiden!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blir tårögd av att få vänta på svaret.
Längtar tills någon kan starta " Firartråden " vi lever vidare och
tar nya starka tag mot framtiden!