Laken: Nu är det läskigt på riktigt att läsa vissa av insändarna från vad man får förmoda är hardcore Sundsvall Hockey supportrar. Inte ens Djurgården, AIK och Bajen önskar livet av varandra. Det är jobb, kultur, traditioner, ungdomar, ledare etc på spel. Ingen jävla lek det här.
Ruskigt osmakligt om jag får säga det.
Skulle vara på sin plats med uppmuntrande ord från officiellt håll i den klubben istället
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ruskigt osmakligt om jag får säga det.
Skulle vara på sin plats med uppmuntrande ord från officiellt håll i den klubben istället