Håckla: Må tänkas till nästa säsong,men århundradets största målvaktstavla i Sverige är ändå Salos i matchen mot Vitryssland i OS......kolla in Sandberg och Wanhainen....landslagskeeprar som läcker som såll.....Stötta Freddan istället för att stjälpa....inte lätt för honom att komma in matchoerfaren vid läget 0-4 och med spelare utan kämpaglöd....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Leve Fredrik"FREDDAN"Andersson..