1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 165783

Sv: Målvaksfrågan
barbarossa:
När TIK förlorar en match, då sprider sig genast stora skälvan bland en del supportrar. Ta´re lite lugnare ! De´ va´ ju inte ens nå´n MATCH i kväll. MoDo var taggade till tusen, och TIK hade en av sina mörkaste kvällar på länge. Så enkelt är det ju. Inte EN enda spelare märktes på isen på en hel match. Det verkar som om Crippe och Hallin är lite´ slitna, och detsamma gäller flera av backarna. Men för beufvelen !! Dom kommer tillbaka. Det är ju självklart !! Vi vet ju vad årets upplaga av TIMRÅ kan prestera, och det kommer dom att visa oss ALLA snart igen !!

TIMRÅ IK 4 Ever !!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer