Inlägg: 1658744
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Med 21 sekunder kvar... Faaan!
Samt ÄNNU en hedersam uddamålsförlust för "Perras" mOdO! Vad månde detta sluta?
Med 21 sekunder kvar... Faaan!
Samt ÄNNU en hedersam uddamålsförlust för "Perras" mOdO! Vad månde detta sluta?
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 4 av 6 lag kommer klara nedflyttningsserien, måtte timrå vara en av dem isf
Redigerad kommentar