DJ Hemp: Nollan o Efva vi är hamn iaf och nu tar jag en riktig busgrogg :-)
Inlägg: 1658797
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:
Det låter jävligt bra det. Själv har jag dragit in många sköningar ner i lungorna här på jättebalkongen bland allt bråte. Man kan knappt stå på benen längre, men fan vad njutbart. Forza Timrå IK - högre än solen ska vi fan komma! : )
Det låter jävligt bra det. Själv har jag dragit in många sköningar ner i lungorna här på jättebalkongen bland allt bråte. Man kan knappt stå på benen längre, men fan vad njutbart. Forza Timrå IK - högre än solen ska vi fan komma! : )
Redigerad kommentar