eyz59: Försöker komma underfund med om liknelsen var något positivt eller negativt. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Har försvarat Crippe hela sässongen och kan väl fortsätta med det då. Jag gillar i alla fall Crippe. Händer alltid något när han är på isen. Inte alltid bra grejer men det händer i alla fall saker. Synd bara att han är lite ojämn. Är en fröjd att se honom när han spelar som bäst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi vill se Crippe på isen.