1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1659735

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag rekommenderar dig att besöka " NYA " Tröls Jins Kru " på Karlskronaplan 1..
Jag var på det gamla på 90 Talet och där var det armbrytning med Malmöiterna och fullt ös hela natten och man minns inte hur man kom hem och det nya besökte man i somras med samma utgång :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Tusen tack för ditt tips! Googlade på stället som är beläget bara ett stenkast från min arbetsplats på "Möllan". Klart som fan att man vill testa det, även om jag tvivlar på mina färdigheter i ämnet armbrytning. Fast nu har jag siktet inställt på Malmö Arena. Laddar upp med några jävlar innanför västen först bara. Sedan tar vi Hyllie med storm. Man följer givetvis händelserna i Västerås parallellt...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer