Inlägg: 1660047
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb + SMÅLAND:
Det var nog sprit i "Gazzas" glas, helt klart. En mycket speciell sportdryck.
Jag har ingen aning om hur Strömberg lever i dag, men det var nog lika bra att han inte ankom Timrå.
Det var nog sprit i "Gazzas" glas, helt klart. En mycket speciell sportdryck.
Jag har ingen aning om hur Strömberg lever i dag, men det var nog lika bra att han inte ankom Timrå.
+ 1
Jag ville ju se han i Timrå ett tag när han var en målgrupp.
Men nu ångrar jag tanken faktiskt.
Han dök fort i mina ögon och produktionsmässsigt!