Verkligen kul att Kimmo får chansen i landslaget i lejonens menar jag, men frågan om inte Freddan ska lämna över till Fagerström, det är min uppfattning när det gäller målvktfrågan och varför inte Freddan som målvaktstränare det vet skulle behövas, se på Bears Luleå som har pekka och visst skulle det var en bra sysselsättning för Freddan visst duder Freddan men varför inte släppa fram en junio det är min åsikt jag som är amatör...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Luleå som har pekka och visst skulle det var en bra sysselsättning för Freddan visst duder Freddan men varför inte släppa fram en junio det är min åsikt jag som är amatör...