TD: Jag har bara sett Fagerström i en match, cupen mot Sundsvall, kan han spela så nån fler gång i sitt unga liv så... Och Freddan måste ha otroligt mycket att lära en ung målis, därigenom skulle han bli kvar i organisationen också, en kille med hjärta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och Freddan måste ha otroligt mycket att lära en ung målis, därigenom skulle han bli kvar i organisationen också, en kille med hjärta.