+ 9
Inlägg: 1660246
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johan J:
Det är bra att vi TIK-are engagerar oss och ligger i! De ska inte tro att de kommer undan med vad som helst...
Det är bra att vi TIK-are engagerar oss och ligger i! De ska inte tro att de kommer undan med vad som helst...
+ 2
DJ Hemp: Grovt faktafel där det står att "Klubben ville inte köpa arenan". Har påtalat detta för redaktören.