+ 2
Inlägg: 1660282
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
157620:
Jag vill helst inte vara petig, men spelade inte AIK i Ritorps ishall i Ulriksdal i Solna efter att klubben gått under förra gången?
Jag vill helst inte vara petig, men spelade inte AIK i Ritorps ishall i Ulriksdal i Solna efter att klubben gått under förra gången?
+ 1
SMÅLAND: AIK-fansen diskuterar huruvida de kommande säsonger ska spela i Järfälla Ishall eller Sollentunavallen. AIK som spelat på Hovet sedan 1962.
Vi har i alla fall kvar vår kära EON Arena