Det hade jag gärna gjort också. Timråhockeyn känns hetare än på länge nu. För oss supportrar känns det som att konkurshotet hade en både uppvaknande och sammansvetsande effekt. Bättre drag överallt!
Men nu får det väl bli några stänkare hemmavid i stället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jå1:
Det hade jag gärna gjort också. Timråhockeyn känns hetare än på länge nu. För oss supportrar känns det som att konkurshotet hade en både uppvaknande och sammansvetsande effekt. Bättre drag överallt!
Men nu får det väl bli några stänkare hemmavid i stället.