TD: Håller med helt och hållet. In med Fagerström som andremålvakt. Vi måste våga satsa på den unga! Men det kanske blir så nästa år? Freddan vill jag dock gärna ha kvar i klubben fast i en annan roll. Du föreslog målvaktstränare. ...Ja, varför inte?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det kanske blir så nästa år? Freddan vill jag dock gärna ha kvar i klubben fast i en annan roll. Du föreslog målvaktstränare.
...Ja, varför inte?