1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1661183

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2015-02-12

SMÅLAND:

Låter som en behaglig tillvaro rätt skild från denna.

Tre Apor är ett kul namn på ett lite för svagt vin för min smak. : )

Jaji, definitivt "Kirse" om TIK kommer på besök, men så illa lär det nu inte gå. Annars hade Ströget (och varför inte "Chrissy" Happyland?) varit klockrent.

Nu i vår, om inget annat kommer emellan, lär jag nog ta en kultpromenad för att se kultmatchen mellan IK Pantern och IFSH. Sedan får vi se om även AIK och SSK hamnar i Kvalserien. I så fall blir det kanske ytterligare kultpromenader och "IK Pantern är den bästa - heja, heja, heja Pantern!"

Men Vandrarhemmet är beläget på Norra Berget väl!? På Södra Berget hittar vi ju det gigantiska jättehotellet Allan. 


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Malmö Redhawks 2015-02-12
Har förfesten börjat eller? Här har den det. Hemkommen och i hörnsoffan med Djurakuten på TV3 (har för vana att smita hem tidigare för att se detta).

Knappt två timmar till match. Några stänkare i soffan och lite röka på balkongen och sedan är det Text-TV-fest! Eller om man satsar på swehockey.se...

Spännande blir det även med publiksiffran - Let's party! Äntligen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer