Jag tror inte det vore fel om Freddan fick chansen ifrån start imorgon mot Luleå.. Kapanen bör vila och Freddan bör få matchvana om Kapanen skulle bli skadad och jag tror att Kapanen skulle bli bättre i kassen om han fick vara utvilad ibland...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kapanen bör vila och Freddan bör få matchvana om Kapanen skulle bli skadad och jag tror att Kapanen skulle bli bättre i kassen om han fick vara utvilad ibland...
Låt Freddan få chansen mot Luleå imorgon,TACK!!