Tro mej eller inte, men sanningen är, att det var två gamla tanter som satt och viskade denna sensation till varandra på en översnöad parkbänk vid busshållplatsen utanför Domus !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tro mej eller inte, men sanningen är, att det var två gamla tanter som satt och viskade denna sensation till varandra på en översnöad parkbänk vid busshållplatsen utanför Domus !
De´ är ju nästan helt OTROLIGT !!!
TIMRÅ IK 4 Ever !!!
På lördag sopar TIK hem three points !!!!