Kapanen bör stå mot Luleå annars kan vi glömma poängchans, men jag tycker som de flesta att Kapanen måste få vila nån match för att sen komma tillbaka som en supermålis som han är, tyvärr är inte Freddan i det slaget men jag kan ha fel? men lugnast är nog med Kimmo målet men visst måste Fagerström få chansen i nån match kanske detta spelår eller nästa för det är en coming men men det kommer nog. Det otroliga med Abris var att nån tog ett glas så var oftast Tommy siste man men snabbst i löpspåret på morgonen, hoppas han får nå firrar nu i Smögen där han håller till nu tror jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
för att sen komma tillbaka som en supermålis som han är, tyvärr är inte Freddan i det slaget men jag kan ha fel? men lugnast är nog med Kimmo målet men visst måste Fagerström få chansen i nån match kanske detta spelår eller nästa för det är en coming men men det kommer nog. Det otroliga med Abris var att nån tog ett glas så var oftast Tommy siste man men snabbst i löpspåret på morgonen, hoppas han får nå firrar nu i Smögen där han håller
till nu tror jag.