Själv så saknar jag de trevliga och gemytliga "pyyyssscchlördagskvällarna" Jamenar lite nationalsång o myspys. En happyhour varje lördagskväll här på gb:n vore en självklarhet.
F-n va tråkig gb:n har blivit under den sista tiden eller är det bara jag som börjar bli gammal? Det går för bra för Timrå IK nu och det är bara att hoppas på att vi nu börjar att dala i tabellen så att allt blir som det alltid har varit igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv så saknar jag de trevliga och gemytliga "pyyyssscchlördagskvällarna" Jamenar lite nationalsång o myspys. En happyhour varje lördagskväll här på gb:n vore en självklarhet.
F-n va tråkig gb:n har blivit under den sista tiden eller är det bara jag som börjar bli gammal? Det går för bra för Timrå IK nu och det är bara att hoppas på att vi nu börjar att dala i tabellen så att allt blir som det alltid har varit igen.