Ja gillar dig. Du har en skön stajl grabben. Men som sagts tidigare, det är ett Freddanår redan nästa år. Det är inte i år som Freddan ska vara som bäst utan nästa år.
Just nu går Kapanen på kaklet, och då går det ingen sjönöd ute på havet precis.
Förövrigt så tycker jag att Freddan är världens bästa andremålis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja gillar dig. Du har en skön stajl grabben. Men som sagts tidigare, det är ett Freddanår redan nästa år. Det är inte i år som Freddan ska vara som bäst utan nästa år.
Just nu går Kapanen på kaklet, och då går det ingen sjönöd ute på havet precis.
Förövrigt så tycker jag att Freddan är världens bästa andremålis.