danoj: Det verkar som du säger själv, att vi är ganska överens. Vi är säkert också överens om att Frölunda just nu är i särklass det bästa laget. Ändå lyckades TIMRÅ så när vinna. ( Missad straff när det återstod 5 minuter ).
Själv tippade jag SM-guld till VF redan innan serien startade.
Bl.a. på grund av den oerhört skicklige Conny Evensson.
Vore skoj, om VF möter TIMRÅ i Semi-final, eller hur !!!???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det verkar som du säger själv, att vi är ganska överens. Vi är säkert också överens om att Frölunda just nu är i särklass det bästa laget. Ändå lyckades TIMRÅ så när vinna. ( Missad straff när det återstod 5 minuter ).
Själv tippade jag SM-guld till VF redan innan serien startade.
Bl.a. på grund av den oerhört skicklige Conny Evensson.
Vore skoj, om VF möter TIMRÅ i Semi-final, eller hur !!!???
TIMRÅ IK 4 Ever !!!