Jag har inte gett upp ännu. Vi har fortfarande chansen. Rögle spelade ut idag och Karlskoga kan mycket väl vinna. Vi har tre raka förluster och vinsten kommer på lördag! När vi som mest behöver det!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har inte gett upp ännu.
Vi har fortfarande chansen.
Rögle spelade ut idag och Karlskoga kan mycket väl vinna.
Vi har tre raka förluster och vinsten kommer på lördag!
När vi som mest behöver det!