Kan du ha rätt i ! Synd bara att Tomas Sandström i MIF lagt av. Tänk att få se honom skrida fram i nattskjorta, och med ljuskrona i håret ! Vilken syn för Gudarna ! Denne Gentleman på isen. Helt utan märken av ärr i ansiktet efter några stygn och näsan helt rak och fin. Min favo´ blir ändå P. Styf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan du ha rätt i ! Synd bara att Tomas Sandström i MIF lagt av.
Tänk att få se honom skrida fram i nattskjorta, och med ljuskrona i håret ! Vilken syn för Gudarna !
Denne Gentleman på isen. Helt utan märken av ärr i ansiktet efter några stygn och näsan helt rak och fin.
Min favo´ blir ändå P. Styf.
TIMRÅ IK 4 Ever !!!