Underbar resa igår. Fy vad roligt vi hade tillsammans.
Vissa sov på vägen upp och vissa sov på vägen ner. Att det skulle gå så fort att åka 60 mil trodde jag aldrig. Orterna flög förbi, fast det kanske berodde på film och bra sällskap.
Lulesupportrarna som vi träffade på sportsbaren före matchen var jättetrevliga och vi åker gärna upp igen. Vakterna var även de väldigt trevliga, nästan skrämmande...
Ett stort TACK till TIK031 som gjorde resan möjlig. Denna resa måste ha varit en av årets bästa, helt klart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vissa sov på vägen upp och vissa sov på vägen ner.
Att det skulle gå så fort att åka 60 mil trodde jag aldrig. Orterna flög förbi, fast det kanske berodde på film och bra sällskap.
Lulesupportrarna som vi träffade på sportsbaren före matchen var jättetrevliga och vi åker gärna upp igen.
Vakterna var även de väldigt trevliga, nästan skrämmande...
Ett stort TACK till TIK031 som gjorde resan möjlig.
Denna resa måste ha varit en av årets bästa, helt klart.