Ja, det var starkt jobbat med tanke på att kapaciteten var 3 300 på den tiden. Måste ha varit grymt trångt i Gärdehov under dessa derbyn. Men likafullt en kul påminnelse om vad som väntar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, det var starkt jobbat med tanke på att kapaciteten var 3 300 på den tiden. Måste ha varit grymt trångt i Gärdehov under dessa derbyn. Men likafullt en kul påminnelse om vad som väntar...