SMÅLAND: Fy fan vilken gryta EON skulle bli om man rev bort alla sittplatser för ståplats och 13-14000 rabiata Timråfanatiker a la Galatasaray eller nåt skull trängas stående runt om och det vore sm-final 7.e avgörande mot Modo hemma....pax för att inte stå på Östra rad 20 ;-)
Undrar hur många som skulle överleva en sån här utopi....(man kanske ska säga dystopi till och med)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SMÅLAND: Fy fan vilken gryta EON skulle bli om man rev bort alla sittplatser för ståplats och 13-14000 rabiata Timråfanatiker a la Galatasaray eller nåt skull trängas stående runt om och det vore sm-final 7.e avgörande mot Modo hemma....pax för att inte stå på Östra rad 20 ;-)
Undrar hur många som skulle överleva en sån här utopi....(man kanske ska säga dystopi till och med)