Ja men visst fan, vi kan ju anamma svikarmantrat eller JUDAS-stämplingarna som 08-föreningarn brukar pyssla med....Alla TIK-spelare från och med nu som inte viger minst halva karriären åt sin moderklubb bespottas.
OK, Näslund hade kunnat göra mer, bevisligen för sin moderklubb, men han är en fri människa att göra det han anser bäst. Låt det vara så. Som tur är har vi haft andra spelare som gjort betydligt mer för klubben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja men visst fan, vi kan ju anamma svikarmantrat eller JUDAS-stämplingarna som 08-föreningarn brukar pyssla med....Alla TIK-spelare från och med nu som inte viger minst halva karriären åt sin moderklubb bespottas.
OK, Näslund hade kunnat göra mer, bevisligen för sin moderklubb, men han är en fri människa att göra det han anser bäst. Låt det vara så. Som tur är har vi haft andra spelare som gjort betydligt mer för klubben.