1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1680977

Sv: Apropå nånting...
El_loco: Tydligt av statistiken att Kovland är Medelpads power house när det gäller publik. Plus 32 % fler åskådare! Det borde gå att samarbeta så att Sundsvall och Timrå står för talangutveckling och driver sin ungdomsverksamhet vidare men att man gemensamt satsar på Kovland som regionens elitlag. Det är uppenbart att det är där framtiden finns.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Växjö leder 2-1 i matcher i SM-finalen. En klubb som bildades 1997 och gör sin blott fjärde säsong i SHL. Vad lätt det går för vissa lag......

Bitter? Ja, en smula. Nästa år lär väl Örebro spela SM-final och om 3-4 år Karlskrona.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...