har för mig att jag läst att växja någon gång inom rätt snar frmatid ska ha massa egna talanger i a-laget..... :) måste säga att det känns långt bort för deras del :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
SMÅLAND:
har för mig att jag läst att växja någon gång inom rätt snar frmatid ska ha massa egna talanger i a-laget..... :) måste säga att det känns långt bort för deras del :)