El Maco: De som var minst begåvade i skolan o mest mobbade o retardade... blev kommunpolitiker. Den som säger emot det är kommunpolitiker o dubbelt retardad.
En kul grej är att en gammal styrelsemedlem från supporterklubben blev invald i TIK:s styrelse idag, Niklas Dernebo. Satt med i SK omkring 2002 tror jag. Figurerade även här på HS som Octagon. Kan nog bli bra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...