dr-nix: Det du skriver låter grymt, hoppas det blir som du säger. Blir vi jobbiga att möta har vi äntligen hittat tillbaka till Timrås adelsmärke. Högt tempo med fart och frenesi från renodlade karaktärsspelare. När Timrå var som bäst vann vi matcherna genom kontringar. Vi får hoppas det blir så denna säsong
Hoppas detta blir en av det roligaste säsongerna på länge!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas detta blir en av det roligaste säsongerna på länge!